Lite upp och ner

Uppdateringen här på bloggen har varit helt katastrof dom senaste dagarna. Men jag har haft det jobbigt och väldigt roligt, så det har blivit en blandning. Igår efter skolan gick jag hem med Filippa och vi fixade lite grejer och åkte senare och träffade Lukas och Oskar. Vi hade jätteroligt. Vi gick hem vid halv 8 då våra pappor hade grillat tillsammans så vi kom hem till en dukat bord med supergott kött. Senare på kvällen myste vi oss ner i mamma och pappas säng samtidigt som vi pratade med Wille och typ alla killar i hand klass, HAHHA. Jag och Filippa somnade typ vid 1. Imorse vakande vi halv 8 då Wille ringde och jag hade glömt att sätta av ljudet på min mobil.. ÅÅ WILLE.. Nej skoja! Men vi gick upp och åt frukost och sen satt vi bara och snackade en ganska lång stund och viktiga saker. Jag fick också reda på att jag skulle få hoppa in och köra en fotbollsmatch med ett annat lag så det var bara att tagga! Innan vi åkte iväg till matchen cyklade jag och Filippa runt i området och lämnade ut lappar. Matchen gick bra men vi förlorade tyvärr. Men det var verkligen jätterolig. När vi kom hem åt jag och Filippa lite godis. Jag, Melvin och pappa åt en jättegod middag på en Italiensk resturang! Ligger just nu trött i soffan och kollar på något konstigt boxningspogram på TV.. Vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Motmor

Vilken fin bild! Kul att bli inkallad i ett annat lag.

2012-05-12 @ 21:30:36
Postat av: ANJA

Vill du säga vad det var för lappar? ♥ Blev lite nyfiken.♥ Kram

2012-05-13 @ 17:52:54
URL: http://anjalehrmark.blogg.se/
Postat av: Marie

vilket lag va det du spelade med? :)

2012-05-13 @ 18:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0