Jag har inte så mycket tid just nu!

Jag känner att jag inte riktigt har tid med bloggen just nu. Jag bloggar alltid jättesent på kvällen och bloggar om massa tråkiga grejer. Men jag tycker det är så roligt att se statistiken växa och att få skriva ut om sitt liv. Så jag ska kämpa på att sätta ribban lite lite högre och få bättre statistik och uppdatering.
Idag är det måndag, som gäller ny skolvecka. Men denna vecka ska vi bara gå tre dagar i skolan, så det är ju jätteskönt. Idag efter skolan gick jag hem med Moa och Elli. Vi hade jätterolig fast att vi inte gjorde så mycket. HAHAH! Men vid halv 8 åkte vi ner till fotbollen där jag hade träning. Jättekul! Är nu hemma och ligger i sängen. Imorgon ska jag verkligen försöka blogga lite mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0