En mysig onsdagskväll


Usel kvalite på bilderna med så får det vara ibland!

Jag hade en otroligt rolig kväll som jag spenderade med min älskade släkt Jag och mina kusiner spelade fotboll i typ 1,5 timmar. Så kul! När vi kom in helt genomblöta åt vi efterrätt och dansade till Sean Banan. HAHAH, vi är ju allt för normala. Btw hade min moster varit i New York och köpt hem ett par converse. Jätte snällt verkligen, blev jätteglad! Vi åkte hem igen vid 11 tiden.

Idag ska jag troligen vara med Filippa. Vi måste bara planer en grej först. Egentligen hade vi tänkt ta första doppet idag men vädret är ju inte så jätte fint.. Men vi kanske åker och träffar någon eller barahar det mysigt vi två.

Kommentarer
Postat av: Ella

Kolla in min blogg, veckansblogg vinnaren är uppe ;)



Pusss

2012-05-17 @ 12:05:04
URL: http://eellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0