En bra söndag

Jag har haft en jättebra söndag som jag spenderat med Victoria! Vi har verkligen haft det jätteroligt med glass,kakor,matlagning,skratt,prat och en massa andra roliga grejer! Jag är ganska trött nu så jag ligger i sängen. Förut på rapport var pappa med, så de var ju lite extra roligt att se på. Var det någon av er läsare som såg min pappa på TV, Rapport? Jag åt iallafall sushi till middag och det var verkligen jättegott. Det här blev ett väldigt tråkigt och kort inlägg men så får det bli ibland, tillexempel en dag som denna.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Du måste blogga mer! Din blogg e så sjukt bra!<33

2012-05-14 @ 19:45:52
Postat av: Mattis

Är det din pappa

2012-05-15 @ 18:56:56
URL: http://jagmattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0