Sista veckan in på sommarlovet

 

Just nu ligger jag i sängen och väntar på att Moa och Elli ska vakna, jag vaknade typ för 20 min sedan. OJ, vad ointressant det där var.. Idag ska vi iallafall kanske till grönan så det blir bra!

Om en vecka börjar skolan och jag är faktiskt astaggad, ska börja ny skola med en ny klass nya lärare och så. Alla andra år har jag typ haft ångest för att skolan ska börja med nu tycker jag att det ska bli kul och typ länktar lite till skolstarten. det känns rätt sjuk att se framemot skolan då jag alltid är sjukt arg när skolan ska börja!

Nu har jag iallafall lärt mig lite av nya blogg.se så det känns mycket lättare nu! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du lägga upp en bild på klasslistan? Eller säga vilka du kom med iallafall? :)

2012-08-14 @ 09:59:54
Postat av: Frida

Gud vilken fin bild på dig! Vilken klass kom du i? Jag kom i 6E

2012-08-14 @ 10:36:27
URL: http://Fridalivet.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur gjorde du din header??!

2012-09-13 @ 16:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0