Bloggsuget har kommit tillbaka

 
Nu över sommaren då jag inte bloggat har jag varit väldigt mycket i Torekov och på västkusten, jag har också varit i Mallorca, Danmark ocg på gymnastikläger. Igår fyllde jag år och fick då i present en MacBook Pro. Kom också på då att det kommer bli mycket lättare att blogga nu, innan hade jag inte tillgång till en dator hela tiden då vi har en stor dator tillsammans hela familjen och där kunde ju inte jag sitta hela tiden.. Fick ett otroligt bloggsug igårkväll och nu tänkte jag faktiskt sätta igång med bloggen igen. Blogg.se har ju förendrats en hel del så jag fattar typ ingenting just nu. men det ordnar sig senare när man fått vänja sig med den nya uppdateringen! Hoppas ni har haft en lika bra sommar som jag har haft! Puss och Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0